Jaaroverzicht YouTubers 2017

Nu het nieuwe jaar gestart is blikken we terug op een jaar waarin er veel gebeurde in YouTube-land. Breakups, stelletjes die weer terug kwamen bij elkaar, disstracks, haat en liefde. Je vond het allemaal op YouTube in 2017. Veel YouTubers plaatste daarom een jaaroverzicht over hoe hun jaar er uit zag.

Het jaar van: Kalvijn
Het kanaal Kalvijn van Kelvin Boerma is niet meer weg te denken uit YouTube Nederland. Dit jaar groeide zijn kanaal tot ruim 600.000 abonnees. Hij reisde met Giel van StukTV de wereld rond, maakte een serie van Niks naar Clicks, ging samen wonen met Nina en startte het kanaal de Challenges Cup. Dit zijn slechts een paar hoogtepunten van Kelvin zijn 2017.

Het jaar van: Gio
Gio Latooy, wie kent hem niet? Hij kwam dit jaar onder andere in het nieuws door zijn break-up met Juultje en zijn campagne ‘Liefs Mandy’ die hij deed voor de Kindertelefoon. Ook maakte hij vele reizen en legde dit allemaal voor ons vast, hoe vet!?

Het jaar van: Anna Nooshin
Als iemand lekker bezig is, is het wel Anna Nooshin. Ze is niet meer weg te denken op YouTube en tegenwoordig schittert zij ook op tv. Haar jaaroverzicht is er eentje die je niet snel vergeet. Ze laat beelden van haar jaar zien maar heeft deze ook opgedeeld in categorieën. Heel lief: ze wijdt een stuk aan de mensen waar ze van houdt.

happy new yearserious request